YouTube F1 Filmpjes, Broadcast F1 yourself! |
YouTube F1 Filmpjes, Broadcast F1 yourself! |
Dec 30 2007, 05:28 PM
|
|
![]() Formule 1 testpiloot ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Webmaster Posts: 801 Joined: 6-December 07 From: Zoetermeer, The Netherlands Member No.: 2 Fan van/Fan of: Scuderia Ferrari Marlboro Kimi Räikkönen |
Een plaatje zegt weliswaar meer dan 1000 worden, toch is dat statische gedoe ook niet alles. Op sites als YouTube is buiten de GP weekenden op RTL7 genoeg materiaal te vinden van de Formule 1. Hier kun je dus alle mooie, memorabele of gewoon grappige Formule 1 filmpjes posten en delen met je mede forum members.
Om zelf maar vast een begin te maken hier wat leuke video's op een rijtje: Nederlandse Jaarclips: SBS6 Jaarclip 2005 SBS6 Jaarclip 2006 RTL7 Jaarclip 2007 Officiële FIA Gala Highlights: FIA Gala 2004 FIA Gala 2005 FIA Gala 2006 FIA Gala 2007 Overig: Brazilië 2003 Hunguroring 2006 Nürburgring 2007 Fuji 2007 Michael Schumacher F2007 op Catalunya -------------------- |
|
|
|
![]() |
Jun 30 2008, 06:35 PM
|
|
![]() GP2 coureur ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 363 Joined: 7-January 08 From: Amsterdam Member No.: 24 Fan van/Fan of: Scuderia Ferrari Marlboro Sebastian Vettel |
-------------------- |
|
|
|
Jun 30 2008, 10:29 PM
|
|
![]() Formule 1 testpiloot ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Webmaster Posts: 801 Joined: 6-December 07 From: Zoetermeer, The Netherlands Member No.: 2 Fan van/Fan of: Scuderia Ferrari Marlboro Kimi Räikkönen |
die Red Bull's blijven ook mooi om naar te kijken, ze mochten alleen geen mensen scheppen
-------------------- |
|
|
|
Jul 3 2008, 06:04 PM
|
|
Jarno Trulli in Silverstone 2004:
http://nl.youtube.com/watch?v=MpDgI23NbdQ Was eigenlijk toch wel een flink heftige crash -------------------- |
|
|
|
Jul 3 2008, 06:19 PM
|
|
![]() GP2 coureur ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 363 Joined: 7-January 08 From: Amsterdam Member No.: 24 Fan van/Fan of: Scuderia Ferrari Marlboro Sebastian Vettel |
Die Renault kleuren mis ik eigenlijk wel, waren best mooi
-------------------- |
|
|
|
Jul 6 2008, 04:33 PM
|
|
Die Renault kleuren mis ik eigenlijk wel, waren best mooi Mild Seven Renault was inderdaad een stuk beter als ING Renault, maar goed, toen ik hem voor het eerst zag was het echt bijna een hart aanval maar nu ben ik er wel aan gewend en vind ik hem ook wel redelijk mooi -------------------- |
|
|
|
Jul 6 2008, 04:57 PM
|
|
Deze had ik al eens op de eerste pagina al eens aangekaart maar hij sluit perfect aan bij de race van vandaag:
http://nl.youtube.com/watch?v=JkbXVzPRf8I&NR=1 Misschien is Massa + Silverstone + Regen (- traction control) = slechte combinatie -------------------- |
|
|
|
Jul 6 2008, 06:18 PM
|
|
-------------------- |
|
|
|
Jul 9 2008, 03:51 PM
|
|
-------------------- |
|
|
|
Jul 22 2008, 09:19 PM
|
|
lol WOWOWOWEHA
-------------------- |
|
|
|
Aug 1 2008, 09:43 PM
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=fzaQ-t1ojPU
Ziet er wel beetje raar uit, net alsof tie zelf weg springt, de rest van de monteurs stond ook zo te kijken van WTF... Maarja gelukkig mankeert hem niks. Wat me wel opviel trouwens, BMW testte KERS in een auto met vierkante sidepods, soort van omgebouwde oude bolide ofzo. Of zullen ze die extra ruimte daar gebruiken voor de koeling van KERS of zal het systeem daar ook zitten? -------------------- |
|
|
|
Aug 2 2008, 06:39 PM
|
|
Ik vind het maar helemaal niks dat KERS... F1 een beetje groen laten lijken
Maja beter dat ze er een extra electro motor opzetten dan dat ze er een V6 (dan wel minder) turbo van gemaakt hadden -------------------- |
|
|
|
Aug 2 2008, 08:33 PM
|
|
Whehe Turbo is natuurlijk wel mileuvriendelijker, al gok ik dat de FIA niet zit te wachten op 1500+ pk
Geloof dat Toyota weleens een vergelijking had gemaakt dat een Toyota Prius Hybride 50% van de energie hergebruikt terwijl dat bij KERS maar 20% is ofzo, daarnaast moet de accu elke ronde weer geheel leeg zijn, dus 10 rondjes opsparen om dat in één keer te gebruiken om in te halen is er niet bij(zijn waarschijnlijk bang dat er een debiel is die op Monza tot de laatste ronde wacht om vervolgens met 450 over het rechte stuk te gaan -------------------- |
|
|
|
Aug 3 2008, 09:12 AM
|
|
Die accu's zijn zoooooo niet groen, all1 daardoor klopt het groene plaatje al niet meer. Laat staan de rest van de onderdelen en het geld dat er in zit... Nee liever een ongeblazen maar dorstige (standaard) V8
-------------------- |
|
|
|
Aug 6 2008, 08:26 PM
|
|
Gisteren bij MaartenMemorial geweest. Event waar zieke kinderen/mensen in een Supercar mee mogen rijden.
Zelf maar ff een samenvatting gemaakt van wat er stond -------------------- |
|
|
|
Jan 3 2009, 12:57 PM
|
|
![]() Karter Group: Members Posts: 35 Joined: 15-December 08 Member No.: 92 Fan van/Fan of: Scuderia Ferrari Marlboro Kimi Räikkönen |
Raïkkonen overtaKING.
Mooi filmpje van Raïkkonen die allerlei coureurs inhaalt over de periode 2003 t/m 2007. Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat hij in de McLaren veel meer een vechter was; hij durfde echt in te halen, probeerde meer enz. Zal ook wel komen omdat die auto toen natuurlijk best slecht was en hij daar vrij weinig kans had om kampioen te worden. (Behalve in 2003 en 2005) In de Ferrari loopt het wat beter en rijdt hij zijn races, maar je ziet hem minder risico's nemen. Zelfde geld wel voor Massa vind ik. Maar krijg gewoon beetje het idee dat die McLaren meer een 'vechtersauto' is. |
|
|
|
Jan 3 2009, 01:42 PM
|
|
Uhm het bewijst drie dingen, 1. Kimi kan racen, 2 inhalen was al goed mogelijk als je auto maar sneller was(duh), 3. de McLaren's van Kimi waren onbetrouwbaar.
Want puntje 1 in combinatie met 2 en 3 zorgde ervoor dat hij in kon halen, de beste acties maakte Kimi namelijk als hij van achter moest starten door het zoveelste probleem met zijn McLaren, als je van pole start met de snelste auto heb je namelijk sowieso weinig om in te halen -------------------- |
|
|
|
Jun 18 2009, 02:17 PM
|
|
![]() Karter Group: Members Posts: 35 Joined: 15-December 08 Member No.: 92 Fan van/Fan of: Scuderia Ferrari Marlboro Kimi Räikkönen |
http://www.youtube.com/watch?v=wJ4HdqomaDc
Heel mooi in elkaar gezet dat filmpje. Meerdere filmpjes van hem zijn goed trouwens. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th September 2010 - 11:46 AM |