Help - Search - Members - Calendar
Full Version: rFactor
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > Sim Racing > Overig
Maurice
Buiten Need for Speed, Gran Turismo en Forza MotorSport waarvan veel mensen denken dat het de enige goede racegames zijn is er ook nog het spel rFactor van de makers van F1 Challenge 99-02. rFactor is zonder twijfel dan ook één van de meest realistische racers op dit moment met onder meer de BMW Sauber F1 07 die standaard te besturen is, maar moet het met name hebben van zijn grote uitbreidingsmogelijkheden in de vorm van mods. De community achter rFactor is dan ook groot. Alleen al in Nederland bestaan verschillende grote raceleagues, in deze leagues strijden verscheidene mensen verspreid over heel Nederland tegen elkaar om de ereplaatsen.

Gegevens:
Release: 2005
Genre: Race/Simulatie
Ontwikkelaar: Image Space Incorporated
Uitgever: Sniper/TryMedia
Prijs: 35 euro

Meer info:
http://www.rfactor.net
http://www.rfactorcentral.com

Belangrijkste mods:
BMW Sauber F1.07(standaard)
F1 2007 MMG
FSONE06
CTDP2005
Mégane Trophy 2.0

Daarnaast zijn er natuurlijk nog vele andere mods te vinden varierend van DTM tot Champ Car World Series...

Omdat een topic niks is zonder plaatjes een korte impressie van wat ik zelf doe met rFactor:
Wouter H.
Misschien valt het mij alleen op.. Op de megane staat Racemagazine tongue.gif tongue.gif

Dit is toch racestart ?? huh.gif

Voor de rest zien de autos er goed uit biggrin.gif:d
Johannes
Yep daar leverde k ook al kritiek op maarjah een mens maakt fouten happy.gif , de renders zien er idd goed uit.!
Maurice
QUOTE(Wouter H. @ Jan 3 2008, 12:15 AM) *
Misschien valt het mij alleen op.. Op de megane staat Racemagazine tongue.gif tongue.gif

Dit is toch racestart ?? huh.gif

Voor de rest zien de autos er goed uit biggrin.gif:d

Dat heb jij niet gezien dry.gif Nee ff serieus, dat was toen der tijd soort van verplicht waar ik reed maar verder geen reclame voor maken he laugh.gif

Maar misschien post ik vanavond even wat screenshots van de McLaren(Ferrari tongue.gif ) MP-22 in rFactor, die is echt mooi smile.gif
Roald
ik ben benieuwd, heb gezien als mclaren;P maar als je m veranderd heb naar ferrari:P wil ik dat wel zien
Maurice
QUOTE(Roald @ Jan 3 2008, 12:41 PM) *
ik ben benieuwd, heb gezien als mclaren;P maar als je m veranderd heb naar ferrari:P wil ik dat wel zien

Whehe de Ferrari komt binnenkort rolleyes.gif
The Harmpie
gaat dit hele forum over de racesport?? blink.gif zelf al weer bij de games huh.gif
heb ook geen zin om zelf een topic te starten tongue.gif
maar als iemand anders een goed spel weet, maak er maar een topic van biggrin.gif ik reageer wel wink.gif
Maurice
http://www.rfactorcentral.com/moty2007/ind...m?award=Painter

Whoohoo, check ik net ff die site, sta ik op P10 van Most Popular painters biggrin.gif
Johannes
Gefeliciteerd kerel, haha , jammer dat RaceStart.nl daar niet staat happy.gif
3MP
wanneer komt mmg 07 mod nou uit dry.gif
Maurice
QUOTE(3MP @ Jan 16 2008, 03:29 PM) *
wanneer komt mmg 07 mod nou uit dry.gif

Zat gisteravond met Philip Sousa te praten(één van de belangrijkste mannen achter MMG/FSONE) en die zei zeer snel, voor de rest weet ik het ook niet tongue.gif
3MP
laten we t hopen ohmy.gif
Johannes
Ik wacht alleen maar op de CTDP 06, het mooiste spul biggrin.gif
Maurice
Wel spijtig dat RH niet meer komt, is wel slecht voor de concurrentie smile.gif Maarja CTDP loopt alweer bijna een heel seizoen achter, slechte zaak sad.gif
3MP
F1 '88 is uit cool.gif net ff online gespeeld op spa '88, geweldige mod biggrin.gif
Maurice
Key dan, ben niet zon fan van historische auto's maar toch wel een keertje uittesten denk ik wink.gif Bedankt voor de tip!
Johannes
Ik ook niet , of het spel zelf moet ook in historie gekleed zijn. CTDP loopt idd achter, triest. Ik hoor het ook niks meer van..beetje stil net zoals RH! sad.gif
Maurice
Iemand nog mooie screenshots? Heb zelf race tekort de laatste tijd, heb ik in ieder geval iets moois om naar te kijken smile.gif Om zelf maar even af te trappen:
3MP
lol er is een zeepkisten mod uit voor rfactor laugh.gif ff gedownload wel grappig maar meer niet, ik zag al dat mensen online aan t racen waren rolleyes.gif

nog nieuws over release van mmg maurice?
Maurice
Tja dat wij een beta hebben en dat ie bijna af is smile.gif Voor de rest kan ik er niet echt veel over zeggen, dat komt nog wel wink.gif
3MP
wachten duurt lang dry.gif
Maurice
Tja, maar het is wel het wachten waard moet je dan maar denken smile.gif
Johannes
Zolang zal het ook weer niet duren wink.gif
Maurice
Whehe nou niet alles verklappen Johan biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.