Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stel jezelf voor!
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > Algemeen > Overig
Maurice
Omdat het hele RaceStart.nl forum toch een beetje nieuwig is en mensen elkaar nog niet echt kennen is het toch wel leuk(of handig) een idee te hebben wie je voor je hebt. Daarom kun je jezelf hier even voorstellen.

Nouja ik ben zelf Maurice natuurlijk, 17 jaartjes en woonachtig in het altijd(en soms wat minder) gezellige Zoetermeer. Fan van alles wat hard gaat en spannend is, denk daarbij Formule 1, achtbanen en bungy jumpen. Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog wel een beetje verstand van computers wat van pas komt tijdens het maken van RaceStart.nl biggrin.gif Ook werk ik mee aan een spel genaamd Grand Prix Racing Manager en ben ik geregeld online te vinden met het spel rFactor. Verder ben ik smiley verslaafd en houd ik wel van een leuke discussie wink.gif

En o ja ik studeer Luchtvaarttechnologie maar dat is wat minder geslaagd wink.gif

Nouja ik heb het spits afgebeten, nu mogen jullie biggrin.gif
Erik
Ik ben Erik tongue.gif

Sinds een aantal jaar volg ik de F1. Ben momenteel 18 jaar en woon in Delft. Als je meer wilt weten, ask me smile.gif
Wouter H.
Wouter unsure.gif

klasgenoot/vriend van de op(l)richter van deze site. Hij doet het goed vind ik..

Naar zelf jarenlang een goed draaiende site te hebben gehad
treedt hij in dezelfde voetsporen en zal die een goeie naam maken met racestart.

Ik ben dus Wouter 19 jaar.. Sinds een dik jaar zelf autocoureur op de nederlandse wegen..
Ben woonachtig in Warffum... en wil je meer weten?? PM me maar

Suc6 met racestart jongens
Monty
Hai, ben Herman, ben 9 jaar en doe Donald Duck na...

kwaaaaakwkakakwkakakakwak blink.gif
Maurice
QUOTE(Monty @ Jan 3 2008, 11:35 AM) *
Hai, ben Herman, ben 9 jaar en doe Donald Duck na...

kwaaaaakwkakakwkakakakwak blink.gif

En ik had nog zo gezegd dat ze je geen bier mochten geven vandaag Herman laugh.gif
Johannes
Ik ben Johannes Nevels en 18 jaar. Ik ben begonnen met racestart.nl een paar jaar geleden langzamerhand zijn er veel ontwikkelingen geweest en dit is tot nu toe het resultaat.
Ik woon in het ooh zo gezellige Warffum en zit in me laatste jaar van mijn ICT opleiding.
Steelbeen
Ik ben Stefan van der Pligt, wat jonger dan jullie (15 jaar), maar wel een ware Formule 1-fan. tongue.gif Ik woon in Heinenoord en zit in Havo-3.
Maurice
Van harte welkom Stefan, hoop dat je het hier een beetje naar je zin zult hebben smile.gif
3MP
Tsjah mss een jaar te laat, maare beter laat dan nooit.
Mijn naam is Jimmy, ik ben 17 jaar. Ik leer voor AutoTechnicus niv 4 in Amsterdam, en loop stage bij Das Auto. wink.gif Ik kijk F1 al vanaf ik zo'n beetje kan herrinneren.

Favo coureur(s): Ayrton en Michael
Favo team: Scuderia Ferrari!
Favo circuit: Spa Francorchamps ofcourse wink.gif
Aantal bezochte GP's: 2 x Spa, 1 keer langs Hockenheim gereden en ze zien rijden (maja dat telt neit), en op de Ring ben ik de dag na het weekend erheen gegaan, ik zou eerst gaan had ik echt moeten doen dan had ik Spyker nog 1 zien rijden smile.gif
Favo NL'se coureur: hmzzz ik denk Jos, puur om zn resultaten en sommige races.
Favo NL's circuit: Zandvoort, redelijk dichtbij dus als er wat intressants rijdt ben ik van de partij, De layout, de ligging en de historie zijn super.
Maurice
Beter laat dan nooit he Jimmy wink.gif
Mira
Hallo,

Mijn naam is Mira en val een beetje uit de toon met mijn 33 jaar. Ook ben ik nog eens van het moeilijk inparkerende geslacht, maar dat mag toch echt de pret niet drukken, althans dat hoop ik dan maar. Sinds 1993 ben ik een groot liefhebber van de formule 1, al is dat sinds het vertrek van mijn favoriete coureur wel minder geworden. Met veel plezier kijk ik uit naar het nieuwe seizoen en probeer ik een actieve en positieve bijdrage te leveren aan de site en het forum.

Verder ben ik ook een groot fan van "simracen" in het algemeen en dan met name rFactor. In diverse leagues probeer ik dan ook mijn broertje te supporteren, want zelf bak ik er echt helemaal niets van. Wel vind ik het leuk om te painten en gisteren heb ik mijn vierde offiële helm afgeleverd. Voor het nieuwe seizoen staat er nog een in de planning en voor de rest wacht ik het nog even af. Misschien dat ik binnenkort ook auto's ga painten, maar ik moet even gaan kijken hoe het loopt. Wordt nog vervolgd!

Even een snelle introductie, maar jullie weten me te vinden als jullie nog meer willen weten.

Maurice
Welkom Mira smile.gif hoop dat je het hier een beetje naar je zin zult hebbe wink.gif en een beetje afwisseling qua leeftijd en geslacht is ook nooit weg hoor, dus maak je daar maar geen zorgen over smile.gif Maarja nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar je paint kunsten wink.gif
Mira
Dank je, Maurice!

Helaas ben ik nog niet zo thuis op het render-vlak, maar zodra ik mooie screenshots heb, zal ik er hier een paar plaatsen. Vorig jaar heb ik een klein begin gemaakt met het 'painten' van auto's en dat wil ik nu gaan doorzetten. Waarschijnlijk begin ik met een eenvoudige paint voor de rTrainer etc. Ook hiervan wil ik best enkele resultaten laten zien. Wat dat betreft ga ik even met de flow mee. Het kan dus nog alle kanten op wink.gif

Verder werk ik ook nog een beetje aan mijn schrijf-gen en probeer ik regelmatig de blog van mijn broertje bij te werken.
GekJoch
Yo

Ik ben Falco ben 20 jaar en woon In de Oudste Stad van nederland NIJMEGEN!
heb net mijn studie MBO nivo 4 Filiaal beheer afgerond, Dus ben nu aan het relaxen.
ben al redelijk lang gek van alle sporten maar het geluid van een F1 auto is en blijft het beste.
3MP
QUOTE(GekJoch @ Apr 7 2009, 08:59 PM) *
het geluid van een F1 auto is en blijft het beste.

*het geluid van een Ferrari F1 V12 is en blijft het beste wink.gif
Maurice
QUOTE(3MP @ Apr 8 2009, 04:37 PM) *
*het geluid van een Ferrari F1 V12 is en blijft het beste wink.gif

Whaha, dus gooi dat maar niet in de vuilnisbak laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.