Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stel jezelf voor!
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > Algemeen > Overig
Maurice
Omdat het hele RaceStart.nl forum toch een beetje nieuwig is en mensen elkaar nog niet echt kennen is het toch wel leuk(of handig) een idee te hebben wie je voor je hebt. Daarom kun je jezelf hier even voorstellen.

Nouja ik ben zelf Maurice natuurlijk, 17 jaartjes en woonachtig in het altijd(en soms wat minder) gezellige Zoetermeer. Fan van alles wat hard gaat en spannend is, denk daarbij Formule 1, achtbanen en bungy jumpen. Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog wel een beetje verstand van computers wat van pas komt tijdens het maken van RaceStart.nl biggrin.gif Ook werk ik mee aan een spel genaamd Grand Prix Racing Manager en ben ik geregeld online te vinden met het spel rFactor. Verder ben ik smiley verslaafd en houd ik wel van een leuke discussie wink.gif

En o ja ik studeer Luchtvaarttechnologie maar dat is wat minder geslaagd wink.gif

Nouja ik heb het spits afgebeten, nu mogen jullie biggrin.gif
Erik
Ik ben Erik tongue.gif

Sinds een aantal jaar volg ik de F1. Ben momenteel 18 jaar en woon in Delft. Als je meer wilt weten, ask me smile.gif
Wouter H.
Wouter unsure.gif

klasgenoot/vriend van de op(l)richter van deze site. Hij doet het goed vind ik..

Naar zelf jarenlang een goed draaiende site te hebben gehad
treedt hij in dezelfde voetsporen en zal die een goeie naam maken met racestart.

Ik ben dus Wouter 19 jaar.. Sinds een dik jaar zelf autocoureur op de nederlandse wegen..
Ben woonachtig in Warffum... en wil je meer weten?? PM me maar

Suc6 met racestart jongens
Monty
Hai, ben Herman, ben 9 jaar en doe Donald Duck na...

kwaaaaakwkakakwkakakakwak blink.gif
Maurice
QUOTE(Monty @ Jan 3 2008, 11:35 AM) *
Hai, ben Herman, ben 9 jaar en doe Donald Duck na...

kwaaaaakwkakakwkakakakwak blink.gif

En ik had nog zo gezegd dat ze je geen bier mochten geven vandaag Herman laugh.gif
Johannes