Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spam hoekje!
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > Algemeen > Overig
Pages: 1, 2, 3
Maurice
Zoals je aan de titel al ziet, post hier alles wat je maar te binnen schiet! Hoe was je dag bijvoorbeeld? laugh.gif
Erik
Net "The day after tomorrow" gekeken. Was wel een leuke film, alleen niet een topper.

Iemand een aanrader voor morgenavond?
Wouter H.
QUOTE(Erik @ Jan 2 2008, 11:11 PM) *
Net "The day after tomorrow" gekeken. Was wel een leuke film, alleen niet een topper.

Iemand een aanrader voor morgenavond?

88 minutes van de week gekeken zeker de moeite waard om te kijken (Y) wink.gif
Johannes
Whehe heb jij die dan ohmy.gif , Ik had hem gedeeltelijk maarjah dat is minder leuk whehe, whaha iedereen is hier nog fan van de IceMan, Kimi, valt me op! biggrin.gif
Erik
Google heeft het forum gevonden, stond net bij gebruikers smile.gif

Google.com
Maurice
@Erik, mooi! biggrin.gif

Maar was The Day after tomorrow nog een beetje de moeite waard? Die komt morgen op tv geloof ik en ik heb hem volgens mij nog nooit gezien tongue.gif

@Johannes, tja valt nog een beetje tegen, ik wil wat meer discussie tussen de fans biggrin.gif
Erik
QUOTE(Maurice @ Jan 3 2008, 11:42 AM) *
@Erik, mooi! biggrin.gif

Maar was The Day after tomorrow nog een beetje de moeite waard? Die komt morgen op tv geloof ik en ik heb hem volgens mij nog nooit gezien tongue.gif

@Johannes, tja valt nog een beetje tegen, ik wil wat meer discussie tussen de fans biggrin.gif

Het was wel een leuke film maar hij viel toch enigszins tegen. Ik vond dat er teveel dingen in zaten die niet echt duidelijk waren en dingen die te overdreven waren. Soms was het gewoon te toevallig dat iets gebeurde. Daardoor werd de film voorspelbaar en wist je al wat er ging gebeuren na 30 minuten. Dus wel leuk om te kijken maar verwacht er niet al te veel van. Wel mooi dat er zeer mooie graphics van gesloopte steden inzitten rolleyes.gif
Maurice
QUOTE(Erik @ Jan 3 2008, 04:51 PM) *
Het was wel een leuke film maar hij viel toch enigszins tegen. Ik vond dat er teveel dingen in zaten die niet echt duidelijk waren en dingen die te overdreven waren. Soms was het gewoon te toevallig dat iets gebeurde. Daardoor werd de film voorspelbaar en wist je al wat er ging gebeuren na 30 minuten. Dus wel leuk om te kijken maar verwacht er niet al te veel van. Wel mooi dat er zeer mooie graphics van gesloopte steden inzitten rolleyes.gif

Okey nice, denk dat ik vrijdagavond me TV aanzet zonder me PS3 laugh.gif Ik ben wel weer toe aan een leuk filmpje wink.gif (nouja gezellig is anders als alles kapot gaat tongue.gif )
Maurice
Zo jongens het is weer weekend! Al was het voor sommigen nog vakantie vandaag tongue.gif Gaan we nog wat doen of hoe zit dat?

Ik ga vanavond denk ik maar The Day after Tomorrow kijken en dan morgenavond uit ofzo tongue.gif
Erik
En hoe vond je hem? Was het de moeite waard om hem te bekijken?
Maurice
Zeker weten, wel enigzins spannend en in ieder geval mooi gemaakt smile.gif Stukken beter als de Dakar uitzending in ieder geval(kort), al was dat ook wel met een reden natuurlijk sad.gif
Erik
Tsja, weet iemand ook wat er in plaats van al die Dakar uitzendingen uitgezonden gaat worden?
Maurice
QUOTE(Erik @ Jan 5 2008, 12:43 PM) *
Tsja, weet iemand ook wat er in plaats van al die Dakar uitzendingen uitgezonden gaat worden?

Nouja belspelletjes mogen niet meer dus er zal wel weer een oude serie onder het stof vandaan getrokken worden huh.gif nouja hopelijk dan wel Cobra 11, dat is nog best vet laugh.gif Maar vanavond komt in ieder geval nog gewoon een uitzending van RTL GP wink.gif
Johannes
Ik verveel me , uhm morgen begint school weer dat is minder biggrin.gif . Ik mis voetbal hehe ... en jemig het duurt nog vet lang totdat F1 weer begint!? ohmy.gif
Maurice
QUOTE(Johannes @ Jan 6 2008, 10:15 PM) *
Ik verveel me , uhm morgen begint school weer dat is minder biggrin.gif . Ik mis voetbal hehe ... en jemig het duurt nog vet lang totdat F1 weer begint!? ohmy.gif

Nouja al die nieuwe auto's verzachten de pijn wink.gif
3MP
nu al die teamlaunches er zijn/komen, begin ik dakar echt te missen angry.gif
Maurice
QUOTE(3MP @ Jan 7 2008, 06:07 PM) *
nu al die teamlaunches er zijn/komen, begin ik dakar echt te missen angry.gif

Tja het blijft spijtig, hoop maar dat het ooit terug komt sad.gif
Maurice
Onze Nick is vandaag 25 geworden! Van harte Nick wink.gif
3MP
gefeliciteerd nick wink.gif
Johannes
Gefeliciteerd Nicko Boy!
Maurice
Weer lekker weekend jongens! biggrin.gif
Erik
Weekend blink.gif

Leef hele week al in weekend sferen tongue.gif Begint best wel saai te worden hele dag leren en zo.
Johannes
Ik moet zo wiskunde maken, en misschien nog wat aan racestart doen hehe, dusja k wil morgen ff relaxen hoor! biggrin.gif
Maandag op sollicitatiegesprek, oeh spannend wink.gif
Maurice
QUOTE(Johannes @ Jan 12 2008, 04:30 PM) *
Ik moet zo wiskunde maken, en misschien nog wat aan racestart doen hehe, dusja k wil morgen ff relaxen hoor! biggrin.gif
Maandag op sollicitatiegesprek, oeh spannend wink.gif

Alvast veel succes dan wink.gif , ik ga me maandag denk ik maar eens officieel uit laten schrijven. sad.gif
Johannes
Dankje, Ik ben dus aangenomen , trouwens , had je nog niet eens gevraagd hé tongue.gif
Sja , je bent dus nu uitgeschreven, jammer maar als je het de beste keuze vind.
Maurice
Whehe gefeliciteerd dan maar he wink.gif Kunnen we weer wat investeren smile.gif
Johannes
Whaha jaja, RaceStart.nl zuigt me helemaal leeg biggrin.gif, het is toch wat , een jaartje geleden had ik daar geen last van wink.gif maar toen had ik ook 3 bezoekers per dag biggrin.gif
Maurice
Tja ik trek ook gewoon bezoekers aan, kan der ook niks aan doen tongue.gif
Johannes
Whehe ja wat is het geheim nou Maurice? tongue.gif , natuurlijk niet gaan vertellen happy.gif
Maurice
Whehe der zijn wel mensen die daar een mening over hebben maar daar zullen we het maar niet over hebben om het gezellig te houden wink.gif

Jullie allemaal weer naar school deze week of nog tentamens zoals ik zou moeten hebben? smile.gif
3MP
gisteren vrij vandaag 1 1/2 uur les en morgen ook half daggie, rapportweek fzo wink.gif donderdag vrij vrijdag stage wink.gif
Maurice
okey das wel relaxt, ik ben gewoon full-time met RaceStart bezig en houd nog geen tijd over om een spelletje ofzo te gaan doen tongue.gif
3MP
lol laugh.gif is het echt zo veel werk? en je krijgt er niet eens voor betaald dry.gif
Maurice
Het is net hoeveel werk je er zelf van maakt wink.gif
3MP
WOEHOEEE Iron Maiden komt 16 augustus naar NL en ook nog op t circuit van Assen cool.gif
Maurice
Alleen jij zit op Kreta, ik zou bijna medelijden krijgen biggrin.gif
3MP
nee toch niet glkkg laugh.gif dan ben ik al ong 2 weken terug laugh.gif
Maurice
QUOTE(3MP @ Jan 23 2008, 08:50 PM) *
nee toch niet glkkg laugh.gif dan ben ik al ong 2 weken terug laugh.gif

Okey goed voor jou, ik vind der niet veel aan laat staan dat het mij wat boeit dat het toevallig op Assen is maar goed, ieder zen ding laugh.gif
Johannes
Ik zou je graag willen betalen Maurice maar ok biggrin.gif. Ik moet aankomende week beginnen met stage ,, wordt te druk. Ik ga dat echt niet trekken..tips? huh.gif . Assen , dat is dichtbij mij biggrin.gif
Maurice
nee geen idee, whehe ik moet komende week ook weer beetje normale uren gaan werken he tongue.gif
3MP
zooooo in bezit van kaartje cool.gif
Johannes
Kaartje?
Ik moet nu elke dag van 5 tot 9 werken, daarom iets minder nieuws op RS mensen. Wij hebben posters nodig, please kom! blink.gif
Maurice
Nog 97 dagen toch? biggrin.gif
Maurice
Domme vraag, maar hebben jullie allemaal naar Peter R. de Vries gekeken? Zo ja, wat denken jullie? Naar mijn mening is er geen reden meer om die gast ooit nog te geloven, die gast lult zich overal zelf in dus laat hem nu eerst zelf maar eens bewijze dat het niet klopt smile.gif
3MP
tuurlijk wie niet tongue.gif trouwens die range rover staat te koop (de camera wagen)
Maurice
Ik zie bij de specs niet dat er een camera systeem in zit, of krijg je alleen de gaatjes? biggrin.gif
3MP
dan moet je denk ik een "klein" bedrag bij betalen wink.gif
Maurice
Extra optie (A)
Johannes
Te erg eigenlijk hé, Heb hele uitzending ook op dvd binnengehaalt, wel apart en dit onthoud je toch.
Maurice
Tja maar zelfs zen advocaat vertrouwt hem voor geen cent tongue.gif Zegt al genoeg wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.