Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Groningen!
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > Algemeen > Sport
Johannes
Het is waar , Groningen is een ware subtopper. Onze club staat momenteel vierde enja zou het deze plek kunnen behouden? Onze talenten Berg en Nijland hebben ons naar deze positie geschoten. laugh.gif
Ik ben van mening dat Sankoh en onze geweldige keeper bedankt mogen worden voor ons tegensaldo blink.gif

Wie weet kunnen ze nog stunten zoals AZ vorig jaar ... ? (tjah dan moet je niet onderuit gaan tegen clubs zoals De Graafschap...)

Ze doen in ieder geval mee aan de top; van de subtop en hoewel de clubs boven ons een wedstrijd meer moeten spelen zijn ze allemaal niet in een geweldige vorm, vooral Ajax laat niet zien wat ze horen te laten zien. Ik ben in ieder geval benieuwd en kan alleen maar hopen dat Nijland/Berg niet zo snel zullen vertrekken als Suarez. blink.gif
Kevin
Ajax zal ze nog wel inhalen. Hoop wel dat ze in de Euroborg weer zo lastig worden zoals in het begin zo was, en dat sfeertje weer. prachtig!
Johannes
Ongetwijfeld, zeker nu ze Perez terug hebben maar ze hebben meer 'toppers' nodig hoor!, dat team speelde vorig jaar prachtig combinatievoetbal en nou pakken ze niet de volledige punten tegen VVV, dat past niet bij Ajax!. Ik hoop ook dat het weer zo tof wordt in Euroborg en Ajax zal heus wel weer hoog eindigen maarjah het is ook de Eredivisie...
Maurice
FC Groningen is echt zon club, het heeft de naam niet, niemand let erop maar zonder dat je het door hebt doen ze het best goed. Nou is voetbal niet zo mijn ding, maar ik vind het toch altijd best leuk dat FC Groningen het de grote clubs een beetje lastig maakt. Nouja behalve Ajax dan, die moeten winnen biggrin.gif
Kevin
Kijk daar ben ik het mee eens tongue.gif

Nja en met Perez alleen komen we er niet nee. Vooral in de verdediging moeten we goede aankopen doen en niet van die dubbeltjesspelers die na 1 seizoen weer weg zijn. Stekelenburg heeft een sterk seizoen maar hij kan ook niet alles in z'n eentje oplossen daar achterin. Daarentegen komen we voorin vaak stootkracht tekort dus hebben we daar ook weer iemand nodig... 'T wordt tijd dat er met geld gesmeten wordt!
Maurice
Tja als Ajax eens iets meer investeert kunnen ze misschien dubbel winst maken, ik bedoel ze komen constant net iets te kort de laatste jaren(1 doelpunt afgelopen seizoen tongue.gif ). Dat kost ze niet alleen een hoop prestige maar ook vooral een hele hoop geld tongue.gif
Johannes
Ik vind dit topic afgezakt naar het niveau van Ajax hihi... maar oké. Ze hebben trouwens net verloren van Inter maar ze speelden goed .. rommelig maar goed! Dat zou niks uitmaken Maurice want .. happy.gif op dit moment hebben ze ook genoeg geld maar het niveau van de Eredivisie is niet erg hoogstaand waardoor de echte toppers toch niet willen komen. Bijna alle spelers uit bv Premier Division blijven liever daar , ook al staan ze op degradatieplek, ipv om naar Ajax te gaan. Soms lukt het zoals Rommedahl maarjah tsjah ... Je wil toch een vervanger voor o.a. Babel. We zullen zien , ik vind het in ieder geval zwak om Perez weer aan te trekken, die man kan zo over zijn toppunt heen zijn maar oké voor die 1.7 mil. Dan nog snap k het beleid van Ajax niet ... hoop op wat verrassingen binnenkort.
Maurice
Tja zogenaamd omdat ie niet overweg kon met Ten Cate, maar dan nog getuigt het inderdaad niet echt van daadkracht en weloverwogen beslissingen. Maarja als je kijkt hoeveel toppers Ajax de laatste jaren heeft voortgebracht is het allemaal nog wel in perspectief te plaatsen. Alleen als ze zelf nu ook eens weer goed zouden gaan spelen...
Johannes
Yep , jij snapt het! biggrin.gif
Is kijken hoe ze straks spelen .. ze moeten in ieder geval aankopen gaan doen i.p.v alleen maar praten. Ik stem voor nieuw beleid! biggrin.gif. Daarnaast wordt Marcus Berg al vergeleken met Zlatan Ibrahimovic, whehe nou de jongen schiet de moeilijke ballen er wel in.
Maurice
Ik snap het helemaal niet, ik lul maar wat tongue.gif Voetbal is niet mijn ding biggrin.gif
Johannes
Ik had ook al zo'n reactie verwacht smile.gif , maar oke dan heb je gewoon goed gebrabbeld want k ben er wel mee eens biggrin.gif
Maurice
je moet ergens goed in zijn biggrin.gif
3MP
Groningen rolleyes.gif
The Harmpie
Groningen aan de top blink.gif ik zie het zelf niet zo snel gebeuren...
De aanval zit wel goed smile.gif met Berg, Nijland en Nevland maar achterin moet nog wat versterking komen...
Vooral die Sankoh die moet niet meer zo dom spelen... Die gozer maakt op de meest stomme momenten nog stommere fouten.
Johannes
Als Bruno Silva ook nog weggaat, dan weet k het ook niet meer ohmy.gif . Ik hoop dat ze nog beetje verrassen met aankopen op dit moment want ze hebben heus wel wat geld na Suarez etc... Ze moeten vanavond spelen... spannend laugh.gif
Maurice
hoop niet dat Van Gaal de nieuwe bondscoach wordt, die gast heeft altijd zon grote mond maar voorlopig heeft hij ook nog niks klaar gespeeld, ook niet de vorige keer dat ie bondscoach was sad.gif
Johannes
Klopt maar wie verklaart zijn goede prestaties dan, die van 2007? Zeer netjes, hij zal in ieder geval de goede spelers selecteren en daarnaast laat hij altijd aanvallend voetbal zien. Ook laat hij spelers beter spelen, ondanks zijn eerdere fouten als bondscoach zie ik hem graag terug. Hij heeft nu gewoon wat ongeluk met AZ, wat vast deels ook zijn fout is maar bekijk zijn goede prestaties en geef hem nog een kans zou ik zeggen wink.gif .

Groningen moet morgen tegen Feyenoord, als ze winnen staan ze derde yeah biggrin.gif

Zul je zien..worden ze ingemaakt huh.gif
Maurice
whehe maar net of Van Basten zo slecht is, je bent uiteindelijk gewoon afhankelijk van de spelers die je hebt. En Van Basten kijkt niet zozeer naar namen en etiketten(van waar ze moeten spelen), die doet gewoon wat zijn gevoel als voetballer hem ingeeft. Van Gaal die geeft gewoon de scheids de schuld als het slecht gaat tongue.gif
Johannes
Ik denk dat niemand de wedstrijd heeft gezien tongue.gif . Het was ook erg...ze hebben trouwens wel meer aankopen maar 1-1 gelijkspelen terwijl ze 3 punten konden pakken, eigen goal kom op zeg..
Ik heb het nu over Groningen biggrin.gif . Vanavond is ook nog voetbal trouwens. wink.gif
Maurice
Ken je wel stellen, PSV-Ajax en Feyenoord-Az toch? Nouja zolang Ajax maar wint vind ik de rest wel best wink.gif
Johannes
Jaja.. Kruiswijk is nu weg, naar Anderlecht, raar maar waar , wel jammer dry.gif
Maurice
Wel jammer dat Herenveen gister niet van PSV heeft gewonnen, werd het op zen minst weer beetje intressant aan de top smile.gif
Johannes
Joahjoah, voetbalseizoen is dadelijk ook weer afgelopen. Wie oh wie zal de landstitel pakken biggrin.gif
3MP
Ajax!!! maar die boeren zullen wel weer mazzel hebben...
Maurice
QUOTE(3MP @ Feb 17 2008, 09:50 PM) *
Ajax!!! maar die boeren zullen wel weer mazzel hebben...

Maarja welke voetbalclub gaat er nou ook een intern onderzoek doen laugh.gif Ik bedoel, sowieso, alles wat er uit een onderzoeksrapport komt weet je meestal toch al, bespaar je zelf het geld en de moeite en doe er gelijk wat aan rolleyes.gif
3MP
pfff juist ja ik volg voetbal niet laugh.gif all1 of ajax/nederland wint
The Harmpie
Tsja het is wel jammer dat PSV het niet zo doet als vorig jaar tongue.gif
aan het begin van de 2de competitiehelft verloren ze zo'n beetje alles smile.gif
zou de spanning wel weer een beetje terug brengen smile.gif
ze gaan wel weer winnen ben ik bang sad.gif
Maurice
Weer net aan voor Feyenoord in de Beker tongue.gif Maarja voorlopig zijn ze verder gekomen dan Ajax en PSV smile.gif
Johannes
Tjsah.

Anders verliezen ze vandaag niet van (verdorie) Heracles. Een echte subtopper Groningen, winnen van moeilijke (topclubs) en verliezen van zulke clubs, erg nahaj ze staan nu vijfde. Was wel op kunstgras dus miss ligt daaraan, wel leuk dat Sankoh vervangen was door Cahais, ookwel topper maar blijft triest anders konden ze derde staan, dacht ik dry.gif
Maurice
Achja, brengt wel de spanning weer enigszins terug in de competitie smile.gif
Nick
Hehe,

Er is maar 1 club in Nederland smile.gif En dat is het rode legioen uit Enschede tongue.gif ....

Aankomende week nog ff 2x van Ajax winnen en dan gaan we de championsleague in laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.