Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Formule 1 manager
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > MotorSports > Formule 1
Erik
Na vorig jaar de geweldige F1 manager van de Leeuwarder Courant te hebben gewonnen ben ik het zat om te wachten op m'n prijs. Ik heb al tig keer gebeld en steeds zijn ze ermee bezig maar komt er niets van.

Daarom op zoek naar een nieuwe manager voor volgend seizoen waar ik me voor de volle 100% in kan storten, iemand tips?
Johannes
Ik heb zeer zeker geen tips, want jij bent zo goed dat jij vorig jaar won. huh.gif
Wel behoorlijk kansloos dat je nog niks hebt gekregen yo..
Zoiets is niks voor mij, daar kwam k vorig jaar achter.
Je vergeet het één keer en dan is het al weer gedaan en dan heb je er geen zin meer in tongue.gif
Maurice
Daar heb ik nou ook altijd last van wink.gif
Johannes
Dan zal het wel een ziekte zijn wat betreft de RaceStart.nl crew huh.gif
Monty
QUOTE(Maurice @ Jan 12 2008, 05:12 PM) *
Daar heb ik nou ook altijd last van wink.gif

mja... irri he!!

overigens is dat bij al die online spelletjes, waar je volgens de teksten op de homepage 'niet veel tijd aan kwijt bent' en/of 'maar paar minuutjes duurt'
Johannes
Hehe idd...vroeger verslaaft aan zulke dingen, toen was ik nog jong biggrin.gif. Je weet wel: Omerta enzo. Hoewel ik Formule 1 manager wel een klasse hoger schat biggrin.gif (nahjah ander genre)
Erik
Heb me ingeschreven bij GP update smile.gif

Mensen zin in een subleague?
Maurice
Sorry, één jaar aan mee gedaan met twee teams maar ik vond het niet echt denderend, wat dat betreft is Voorspellen met Allen(RF) en RTL GP Manager leuker vind ik zelf, vooral omdat het gratis is smile.gif
Johannes
Sorry Erik, anders deed ik heus mee maar sja ik trek het gewoon niet. Zeker op dit moment veel te druk waardoor ik er sowieso al geen zin in heb.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.