Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Het grote seizoen 2008 topic!
MMG F1Reporter.nl > Forums > Taal/Language > Nederlands > MotorSports > Formule 1
Maurice
Inmiddels zijn de laatste wintertests van 2007 alweer verreden, januari zal zoals gewoonlijk weer in het teken staan van de teampresentaties en de shakedowns van de nieuwe bolides, er is dan ook weer genoeg te bespreken over het komende seizone.
Roald
jah ben beniewd wat er gaat gebeuren. hoop eigenlijk dat force india een beetje gaat presteren. zou wel leuk zijn als de underdog wat kan gaan doen in het kampioenschap:P
Johannes
Duidelijk Kimi ! , Hij voelt zich op zijn gemak en is dan volledig aangepast aan de wagen. Daarnaast heeft hij al ervaring met het rijden zonder TC!. Ik verwacht de anderen in de poll ook sterke concurrentie te brengen! mellow.gif
Maurice
Nouja ik verwacht persoonlijk wel veel van Lewis Hamilton mocht de McLaren weer een beetje te besturen zijn, hij heeft in de GP2 laten zien perfect zonder TC uit de voeten te kunnen en heeft ook nog de meest recente ervaring. Toch denk ik wel dat Kimi het kunstje kan herhalen, Ferrari is in ieder geval de afgelopen jaren de enige geweest die constant op hoog niveau kon blijven(met uitzondering van een klein dipje in 2005).

Maarja ik hoop dat de kleinere teams weer voor een verassing kunnen gaan zorgen zonder TC door gewoon geen risico's te nemen en op uitrijden gaan en daarnaast zullen de verschillen tussen de teams natuurlijk weer een stukje kleiner zijn nu de software hetzelfde is waardoor gelukkig coureurs ook weer meer het verschil kunnen maken. smile.gif
Erik
Zelf verwacht ik dit jaar ook van Red Bull en Toro Rosso. Ik heb gezien dat Toro Rosso goed bezig was eind vorig seizoen en in de tests reden ze ook leuk mee. Bovendien zie ik dit team wel hogerop komen, in tegenstelling tot Force I en Super Aguri.
Maurice
Nouja van RBR hoop ik het ook, maar het word echt steeds lastiger te voorspellen, vroeger(2004) had je nog echt teams die in gedoemd waren tot de achterhoede Jordan, Minardi en bijvoorbeeld vaste subtoppers zoals Jaguar en Sauber. Maar sinds die ook allemaal in handen zijn van miljardairs en flink geinvesteerd durf je eigenlijk nergens meer op in te zetten.

Maar hoop in ieder geval dat de RB4 van Newey een beetje kan gaan verassen zoals de RB3 afgelopen seizoen ook al deed, gewoon af en toe een opleving van Webber of Vettel ofzo zou leuk wezen. Denk dat het nog te vroeg is om echt serieus naar de overwinningen te gaan kijken maarja wie had eind 2004 verwacht dat Renault het daaropvolgende jaar de titel zou pakken? smile.gif
Maurice
Maar ff Heikki Kovalainen toegevoegd, rijd volgend jaar tenslotte ook in een McLaren, maarja valt me op dat nog niemand FA heeft gestemd. Niemand vertrouwen in Renault? biggrin.gif
Johannes
Idd het zal eerder aan Renault liggen dan aan Fernando Alonso. Ik verwacht verder niks meer van Red Bull .. k hoor vaker ze hebben Newey .. toch keer op keer maken ze geen indruk op mij terwijl het team wel potentieel heeft om mee te doen aan de top denk k! Renault .. Ik heb het daar niet meer zo op ... Vroeger achtte ik ze onverslaanbaar maar F1 tijden veranderen... Ze zijn beetje op de achtergrond geraakt wat natuurlijk niet raar is. Verder ben ik erg benieuwd naar BMW/Honda! Hoe BMW naar de top komt.. en hoe Honda terug naar de subtop komt.
Maurice
Tja met al die honderden miljoenen die over de balk gesmeten worden kun je het eigenlijk pas zeggen als de vlaag wordt gezwaait, afgelopen seizoen bewees dat nog maar eens smile.gif
3MP
GO MASSA!!!! al zal t wel weer kimi of FA worden dry.gif
Johannes
Tjah ,, dat je niet wil dat FA het wordt oké maar gun je het Kimi ook niet dan? ohmy.gif
Ik gun Massa ook eigenlijk wel een titel naar al hetgene wat hij heeft gedaan maar oké!
Monty
QUOTE(Johannes @ Jan 7 2008, 06:20 PM) *
Tjah ,, dat je niet wil dat FA het wordt oké maar gun je het Kimi ook niet dan? ohmy.gif
Ik gun Massa ook eigenlijk wel een titel naar al hetgene wat hij heeft gedaan maar oké!

Massa zou ook wel tof zijn, kan ook leuk racen, doet niet veel onder voor Kimi...

hoor een paar al leuk over Honda babbelen, denk ook wel dat die naar de subtop weer gaan, hopelijk met fatsoenlijke auto tongue.gif

ben trouwens benieuwd naar de presentatie van Toyota, wat die dit jaar weer gaan vertellen, doet zo langzamerhand een beetje aan als de verhalen die Rubens Barrichello altijd had bij Ferrari (en DC bij McLaren): "jaa dit jaar ga ik wereldkampioen worden" - nooit geworden...
Maurice
QUOTE(Monty @ Jan 8 2008, 10:35 AM) *
Massa zou ook wel tof zijn, kan ook leuk racen, doet niet veel onder voor Kimi...

hoor een paar al leuk over Honda babbelen, denk ook wel dat die naar de subtop weer gaan, hopelijk met fatsoenlijke auto tongue.gif

ben trouwens benieuwd naar de presentatie van Toyota, wat die dit jaar weer gaan vertellen, doet zo langzamerhand een beetje aan als de verhalen die Rubens Barrichello altijd had bij Ferrari (en DC bij McLaren): "jaa dit jaar ga ik wereldkampioen worden" - nooit geworden...

Tja, bij Toyota denken ze dat ze succes kunnen kopen, nu nog de juiste mensen blink.gif
Maurice
nog een dag en een uurtje en dan weten we wie het laatste officieel open stoeltje in de Formule 1 krijgt, oftewel het tweede stoeltje van Force India. Zal wel Fisico worden maar ik hoop stiekem op Klien smile.gif
3MP
aguri is toch ook nog niet 100% cker of nu wel?
Maurice
QUOTE(3MP @ Jan 9 2008, 03:06 PM) *
aguri is toch ook nog niet 100% cker of nu wel?

Ze zijn echter wel 100% bezet laugh.gif Maar officieel nog niet bevestigd maar als ze zelfs bij de FIA aangemeld zijn verwacht ik weinig veranderingen daar rolleyes.gif
3MP
ja ok maar het blijft wel formule 1 he tongue.gif
Johannes
Ja maar dan is eigenlijks niks zeker whehe.
Maurice
QUOTE(Johannes @ Jan 9 2008, 04:58 PM) *
Ja maar dan is eigenlijks niks zeker whehe.

Idd, Toyota zou ook nog overwegen Trulli te wippen laugh.gif
Johannes
Ik vind het best, die gast laat ook niet meer veel zien, mwah de Trullie-train is nog wel is grappig! wink.gif
Maurice
Trulli kan wel aardig gasgeven maar zoals Olav altijd zegt, af en toe heeft ie zen slaapmutsje op smile.gif
Johannes
Tjsah maar zelfde als David Coulthard, die mag er van mij eerder uit. Ik bedoel dus, die mag van mij eerder de Formule 1 verlaten, eens?
Maurice
Tja vind het echt van die twijfel gevallen, ze gaan nooit echt hard maar ze pakken wel hun puntjes mee en dat is ook wat waard smile.gif
Johannes
Ja dat is waar. Ik zie daar toch liever Robert Doornbos. Het heeft ong. anderhalf jaar\seizoen geleden niet veel gescheelt. Vond aardig knap hoe Doornbos toen presteerde maar ik vrees dat we hem nooit meer terug zien in de Formule 1.!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.